
Uanset hvad det er, kan den måde, du fortæller din historie på online, gøre hele forskellen.
Det hele begynder med en idé. Måske vil du starte en virksomhed. Måske vil du gøre en hobby til noget mere. Eller måske har du et kreativt projekt, du gerne vil dele med verden. Uanset hvad det er, kan den måde, du fortæller din historie på online, gøre hele forskellen.
Øget online synlighed
En hjemmeside gør din virksomhed mere synlig online. Hjemmesider har stort set altid en bedre placering i søgeresultaterne end sider på sociale medier. Det betyder, at din restaurant, din tøjbutik eller dit studie, har meget større chancer for at blive fundet af potentielle kunder, der er på udkig efter de produkter eller tjenester, du tilbyder.
Ved hjælp af den rette SEO optimering og godt indhold, der appellerer til din målgruppe, kan du sikre dig en topplacering i Googles søgeresultater, og dermed både nå ud til markant flere kunder og være et skridt foran de konkurrenter, der kun er synlige på sociale medier.
Begynd at tjen penge online
På din hjemmeside kan starte din egen webshop eller virkeliggøre drømmen om en passiv indkomst! En hjemmeside åbner op for mange muligheder for at tjene penge online. Har du allerede en virksomhed, vil en hjemmeside øge dine chancer for at opnå flere konverteringer og en bedre omsætning. Med en hjemmeside kan du tjene penge ved at oprette et website, kan du:
Sælge digitale produkter
Promoverer din virksomheds løsninger
Tage imod bookinger & betalinger
Leadgenerering,
OG MERE TIL!
Skab jeres digitale strategi
En klar digital marketing strategi beskriver strategiske mål for, hvad der skal opnås online med hensyn til at få nye kunder samt hvordan eksisterende kunderelationer skal udbygges og forbedres. Det sætter en overordnet retning for det daglige arbejde, og gør det muligt at vurdere, hvor mange ressourcer der skal afsættes for at nå jeres mål. Uden disse målsætninger er der næsten altid ubalance i forholdet mellem de afsatte menneskelige og budgetmæssige ressourcer og forventningerne til afkast.
At nedskrive en digital strategi, tvinger jer til at tage stilling til disse afgørende spørgsmål samt at formulere og omhyggeligt overveje alle de øvrige elementer der skal til, for at bygge en effektiv digital tilstedeværelse.
I undervurderer konkurrencen online
Dynamikken online er ofte anderledes end den er offline. Ofte når vi arbejder med virksomheder omkring deres digitale strategi, så viser det sig, at de har undervurderet både markedets størrelse online og nogle af de mest relevante kontaktpunkter. Mange virksomheder finder ud af, at de kan nå andre typer kunder online. At kundernes adfærd er anderledes end den er offline. Og at de ofte også konkurrere om kundernes opmærksomhed med andre konkurrenter online, end de traditionelt har været vant til.
De største virksomheder i verden lige nu er alle digitale. Hvad er grunden til det?
Hele verden har taget nettet med storm siden begyndelse og i dag finder vi som forbruger alt hvad vi står og mangler på Google, som står for 92,07% af hele verdens søge marked!
Vi tager os af det hele, og vi opretter, designer og administrerer din hjemmeside og gør den mobilvenlig og nem at navigere i for dit publikum!
Vi bruger vores særlige markeds- og dataanalyse til at vælge de bedste søgeord, som gør det muligt for dit publikum at søge efter dit produkt eller din service på internettet. Ved at indtaste nøgleord eller sætninger bruger vores websteder Googles søgealgoritme til at analysere og rangere dit websted baseret på deres relevans for søgeforespørgslen!